Saturday, February 23, 2013

Kraków - 10.2012 cz.1/part1


Zima trzyma,
co możecie podejrzeć przez moje okno w
Projekcie52 , a ja przeniosłam się w czasie do października roku 2012.
Zgodnie z planem sukcesywnie staram się przygotowywać zdjęcia. 
Tym razem Foto z Krakowa.

Rower z Krakowa | Bike from Cracow

to buy on ETSY    | do kupienia na  DaWanda Polska



Moja wizyta w Krakowie była bardzo krótka, ale niezwykle intensywna!

Udało mi się ustrzelić w przelocie kilka kadrów, które nawet po kilku miesiącach dalej mi się podobają .. ;) zatem do Krakowa będziemy wracać w tzw międzyczasie. 




It's been snowing  for a week now .. crazy !
You can see what it looks like here in Project52
I am doing my bests and sticking to my plan of processing new Photos.

The newest is: "Bike from Cracow" - below you can see the idea of displaying it on the wall

I visited Cracow in October, just for a couple of days, but I took a few pictures which,  after a few months, I consider quite good. So I will take you to Cracow again some time :)




2 comments:

  1. fajne zdjęcia, i milo się ogląda.
    tylko ta angielszczyzna wokół zdjęć mi nie tego.
    ale postaram sie nie zwracać uwagi i bede oglądał dalej. warto. zapowiada się ciekawie :)

    ReplyDelete
  2. dżizas, naprawa gaźników!
    zawód wymierający w czasach pełnych wtrysków :-)

    ReplyDelete

Your Comment will make my day :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...